View Item 
  •   Unmul Repository Home
  • Books
  • Faculty of Social and Political Sciences Book's
  • View Item
  •   Unmul Repository Home
  • Books
  • Faculty of Social and Political Sciences Book's
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kajian Mall Pelayanan Publik Kota Bontang Tahun 2021

Thumbnail
View/Open
KAJIAN MPP KOTA BONTANG (136.3Kb)
Date
2021-10-06
Author
Rosmini
Anggraini, Yayuk
Arifin, Muhammad
Ahfadz, Ikhwan
Metadata
Show full item record
Abstract
Untuk meningkatkan kualitas pelayanan publik secara berkelanjutan, diperlukan pengelolaan pelayanan publik terpadu dan terintegrasi seluruh jenis pelayanan Kementerian/Lembaga/Pemerintah Daerah/Badan Usaha Milik Negara/Badan Usaha Milik Daerah/swasta pada satu tempat. Dan sebagai upaya menyelenggarakan pelayanan publik yang cepat, mudah, terjangkau, aman, dan nyaman, perlu dilakukan pengintegrasian pelayanan publik pada Mal Pelayanan Publik
URI
http://repository.unmul.ac.id/handle/123456789/25676
Collections
  • Faculty of Social and Political Sciences Book's [98]

Repository Universitas Mulawarman copyright ©   LP3M Universitas Mulawarman
Jalan Kuaro Kotak Pos 1068
Telp. (0541) 741118
Fax. (0541) 747479 - 732870
Samarinda 75119, Kalimantan Timur, Indonesia
Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of Unmul RepositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Repository Universitas Mulawarman copyright ©   LP3M Universitas Mulawarman
Jalan Kuaro Kotak Pos 1068
Telp. (0541) 741118
Fax. (0541) 747479 - 732870
Samarinda 75119, Kalimantan Timur, Indonesia
Contact Us | Send Feedback